KANTOORBENODIGDHEDEN
PB Services levert een uitgebreid assortiment kantoorbenodigdheden, hiervoor werken wij samen met een van Europa's grootste distributeurs. Het assortiment bevat 20.000 + artikelen, van alle bekenden merken zoals BIC, Edding en PRITT maar ook een aantal huismerken. Het assortiment bestaat niet alleen uit dagelijks gebruikte kantoorartikelen zoals een pen of nietmachine, maar bijvoorbeeld ook uit allerlei facility benodigdheden. U kunt binnenkort via onze online-shop het assortiment bekijken en uw order plaatsen, op verzoek kunt u als klant ook een papieren catalogus ontvangen. Orders worden doorgaans rechtstreeks vanuit het magazijn van de distributeur aan u geleverd, waardoor wij in 97% van de gevallen uw bestelling de volgende werkdag leveren.
Kantoorartikelen zijn door onze distributeur in 12 productgroepen verdeeld :
Papier | printpapier, gekleurd papier, fotopapier, papier voor specifiek gebruik.
Etiketten en verzending | etiketten, enveloppen.
Memoblokken en schriften | memoblokken, schriften, cursusblokken, registers etc.
Klassement en archivering | ordners, ringmappen, tabbladen, opbergmappen etc.
Kantoormateriaal | lijm, plakband, scharen, nietmachines, paperclips, bureau-accessoires etc.
Schrijfwaren en corrigeren | pennen, fineliners, stiften, potloden, gummen, correctierollers etc.
Presentatie en communicatie | presentstie, signalisatie, planning, conferentie etc.
Meubilair en inrichting | stoelen, kasten, rekken, lampen, klokken, kapstokken.
Teken- en hobbymateriaal | linialen, passers, tekenbenodigdheden, fotokarton etc.
Kantoormachines | rekenmachines, papiervernietigers, snijmachines, inbindmachines etc.
Technologie | toners- en cartridges, printers, datadragers, monitorarmen, reinigingsproducten.
Facility en veiligheid | kantinebenodigdheden, hygiƫne producten, afvalbeheer, veiligheidstoebehoren.
PB Services onderscheid zich van een standaard online kantoorartikelen webshop, in overleg is er van alles mogelijk. Een standaard assortiment gegarandeerd uit voorraad leverbaar, voorverpakt aanleveren op filiaalniveau aan uw DC of rechtstreeks leveren aan uw filialen zijn enkele mogelijkheden. Heeft u bepaalde wensen, maak deze kenbaar en we gaan opzoek naar een passende oplossing voor uw situatie.
De online kantoorartikelen-shop komt naar verwachting in Q1-2019 online, maar u kunt via de papieren catalogus reeds bij ons bestellen.
*Om kantoorartikelen te kunnen bestellen bij PB Services heeft u een kvk-nummer nodig, alle leveringen geschieden volgens B2B voorwaarden.